Holandia jest piękna!

poniedziałek, czerwca 19, 2017

Nie jeździłam nigdy specjalnie za granicę, więc jak tylko nadarzyła się okazja na taki wyjazd, to od razu byłam chętna. Zwłaszcza, że głównym punktem wyjazdu był Amsterdam. W związku z tym początek czerwca spędziłam w Holandii. A dziś, nadchodzę do Was z fotorelacją!

Wyjazd do Holandii obył się w ramach kolejnego pleneru organizowanego przez moją szkołę. Plenery zagraniczne są co roku i uważam, że to świetna sprawa. W tym roku padło na Amsterdam i strasznie się cieszę, że udało mi się załapać. Żałuję, że Dawid nie jechał ze mną, jednak był to zbyt odległy termin, bo na wyjazd musiałam się zdecydować już w listopadzie zeszłego roku. Mam nadzieję, że jeszcze nadarzy się okazja.

Wracając do pleneru. Wyjechaliśmy popołudniem, żeby w piątek 2 czerwca rano, być już w Holandii. Trasa była dosyć długa i męcząca, a musieliśmy przejechać przez Niemcy. Ale około godziny 9 rano byliśmy już w Alkmaarze, gdzie odbywał się targ serowy i mieliśmy trochę czasu dla siebie. Pogoda była w ten dzień naprawdę piękna, jak właściwie przez prawie cały wyjazd.

ALKMAAR

MORZE PÓŁNOCE W BERGEN I ZAANDAM

Z Alkmaaru jest całkiem blisko do miejscowości Bergen, gdzie mieliśmy okazję choć godzinkę nacieszyć się nadmorskim widokiem. Stamtąd pojechaliśmy do Skansenu w Zaandam, całkiem urokliwego miejsca. Nie ukrywam, że doskwierało nam już zmęczenie, bo prosto z trasy ruszyliśmy zwiedzać. Po odwiedzinach w Zaandam pojechaliśmy już prosto do hotelu w Uithoorn, żeby nabrać sił przed głównym punktem wycieczki - Amsterdamem.

AMSTERDAM

Sobota i niedziela to już czas spędzony w przepięknym Amsterdamie. W sobotę wybraliśmy się tam również nocą, kiedy tak naprawdę miasto dopiero zaczyna żyć. Ogromne ilości ludzi, a jeszcze większe ilości rowerów, nie zniechęciły mnie przy zachwycaniu się nad miastem. Uliczki, targ kwiatowy, urokliwe knajpki i kawiarenki, kanały. Wszystko zrobiło na mnie ogromnie pozytywne wrażenie. Osobiście uwielbiam takie miejsca!

Podsumowując, choć naprawdę ciężko mi w skrócie opisać cały wyjazd, a chciałam się skupić przede wszystkim na zdjęciach. Holandia zauroczyła mnie totalnie, wcześniej jak wspomniałam, nie miałam okazji zbyt wiele zwiedzić za granicą. Przepiękna architektura, naprawdę mili, życzliwi ludzie wokół, pyszne jedzenie, zupełnie inny klimat. Jestem pewna, że tam wrócę!

Zdjęciami dzieliłam się również na moim instagramie, kto mnie obserwuje ten z pewnością widział, a kto nie i czuje jeszcze niedosyt po tym wpisie, to zapraszam.

Jeśli macie pytania, jesteście czegoś ciekawi to piszcie w komentarzach. Z chęcią każdemu odpowiem, jak i również sama się dowiem, czy byliście kiedyś w Holandii, w Amsterdamie i jakie są Wasze wrażenia? ;)

15 komentarze

1. Uwielbiam zwiedzać i poznawać nowe miejsca.

OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam pięknie, mam nadzieję że kiedyś będę mogła zawitać w Amsterdamie :)

3. Cudowne widoki. Wspaniałe zrobiłaś zdjęcia :)
    MÓJ BLOG

OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia zrobiłaś, oddałaś urok i klimat tego miejsca:)
    Byłam w Holandii za dziecka i bardzo miło wspominam to miejsce:)

5. Naprawdę pięknie, do tego jakie szerokie palże tam mają, szok. Zdjęcia z nad rzeki i z rowerami świetne.

OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej mi się spodobały kanały z Twoich zdjęć. Najlepsze zdjęcia wg mnie to te nocne i oczywiście z kotkiem. 😁

7. W Holandii nigdy nie byłam, ale na pewno się tam kiedyś wybiorę. Szczególnie ciekawi mnie Amsterdam.

Piękne zdjęcia !

OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze chciałam pojechać do Holandii, jednak jeszcze tam nie byłam :) Zdjęcia piękne, rzeczywiście jest tam cudownie!

9. Przepiękna fotorelacja! Zazdroszczę takiego wyjazdu! :)
    Planujesz może zrobić jakiś ogólny wpis o szkole fotograficznej? :))

Odpowiedzi
    1. Planuję, bo kilka osób o to pytało :) Zastanawiam się tylko czy pisać o tym na pewno teraz, bo jeszcze jeden rok i oczywiście egzaminy zawodowe przede mną :)

Usuń
  10. Każdy kraj jest piękny na swój sposób :) Przepiękne fotografie, naprawdę Holandia musi być zniewalająca zazdroszczę że mogłaś to wszystko zobaczyć na żywo, pewnie wygląda to jeszcze lepiej niż na zdjęciach ale fotorelacja również fantastyczna :) Mi pozostaje tylko oglądać fotografie, na razie nie wybieram się w te okolice ale może kiedyś uda mi się je zwiedzić :) słodki kociak!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

OdpowiedzUsuń
  11. Jak tam pięknie! Amsterdam jest na mojej liście miast do zobaczenia :)

ab-photographs.blogspot.com

12. wow, rzeczywiście piękna ta Holandia :)